Skolepædagoger

Skolepædagogerne, som er tilknyttet Katrinedals Skole kommer fra en af afdelingerne i KKFO'en. Skolepædagogerne fra Valhal er skolepædagoger på spor A, skolepædagogerne fra KAtFrit er tilknyttet spor B og C, mens skolepædagogerne fra Randbøl er tilknyttet spor C.

Der er et tæt samarbejde mellem skolen og KKFO'en. I dette skoleår pr. 1. august er skolen og den tidligere selvejende institution Katrinedal FI lagt sammen, så skole og fritten nu er en samlet organisation.

Skolepædagogerne varetager FF (faglig fordybelse), og de er med i forhold til Co-Teaching i de enkelte klasser (to-voksne timer). Lærerne og skolepædagogerne holder l/p-møder hver uge, hvor der er fokus på klassens trivsel og det faglige i forhold til FF. Desuden er skolepædagogerne en del af det samlede team på den enkelte årgang sammen med lærerne.

Skolepædagogerne deltager i skolens motionsdag, klippe-klistre dag, A-uger (anderledes – tværfaglige uge) samt på klasseturer og større projekter i klasserne.